Sunday 25 October 2015

Filled Under:

PANAS!! NAK PERTAHAN KE NAK DUIT SEBENARNYA NI - Aidil Zafuan


## Pelakon Rita Rudaini mendakwa sehingga ke hari ini masih tidak menerima tuntutan mutaah daripada Aidil Zafuan yang berjumlah RM30,000 sebagaimana yang diputuskan Mahkamah Tinggi Shah Alam 5 Oktober lalu....

“Saya masih tidak dapat apa-apa bayaran untuk wang mutaah saya. Saya pun tak tahu mengapa dia masih tidak melangsaikannya lagi sedangkan dia sendiri pernah berkata tidak mahu berhutang dengan sesiapa dan mahu segera selesaikannya”....

“Sepatutnya dia sudah mula membayarnya kerana surat daripada mahkamah pun sudah dihantar.Sekarang ini hanya menunggu dia untuk selesaikannya sahaja.....

“Sebelum ini saya tahu ramai wanita di luar sana yang tidak suka saya buat begini, ada yang kata saya tidak boleh move 0n lagi, tapi sekarang kebanyakkan mereka sudah sedar akan tujuan saya melakukan tuntutan tersebut," kata Rita.....

@@ Dakwaan itu kemudiannya dibidas oleh bekas suaminya, Aidil Zafuan dengan mengatakan keputusan mahkamah temp0h hari tidak memperincikan cara pembayaran....



Sumber :  http://beritasangathangat.blogspot.my/





0 comments:

Post a Comment